Infos, spol s r.o. Infos, spol s r.o.
Infos, spol. s r.o.
Infos, spol. s r.o.
  Kurzy, semináře, školení  
O firmě
Nabídka kurzů
Opava
Frenštát p. R.
Nový Jičín
Kunín
Frýdek Místek
Vsetín
Podmínky
Kontakty
Zasílat info?
Nový Jičín

Spisová služba a archivnictví- novela arch.zákona a prováděcích předpisů - 2.polovina r.2017
Nový Jičín

Termín akce: 12. 10.  2017


Seminář je určen veřejnoprávním a  soukromoprávním původcům dokumentů jako jsou územní samosprávné celky a  jimi založené a  zřízené organizační složky nebo právnické osoby, organizační složky státu, státní příspěvkové organizace, státní podniky, školy, zdravotnická zařízení, obchodní společnosti a  družstva s  výjimkou bytových družstev zapsané v  obchodním rejstříku, náboženské a  odborové organizace, komerční spisovny a  další. Cílem je seznámit posluchače s  platnou legislativou v  oblasti spisové služby a  archivnictví zastoupenou zákonem č. 499/2004 Sb. o  archivnictví a  spisové službě a  dopadem novely toho předpisu na původce dokumentů. Seznámení se  změnami souvisejícími s  novelou arch. zákona, vyhlášky a  podrobnostech spisové služby, zákonem o  službách vytvářejících důvěru pro el. transakce a  dalšími prováděcími předpisy ve 2.polovině r.2017.

Program semináře

    1. Úvod do problematiky: Seznámení se  základní legislativou i souvisejícími předpisy, otázka předarchivního dohledu a  kontrol prováděných veřejnými archivy.
    2. Spisová služba: Operace související s  příjmem, evidencí, zpracováním, vyřizováním, podepisováním, ukládáním a  skartací dokumentů - spisová služba v  analogové i  elektronické podobě.
    3. Návaznost operací spisové služby na systém datových schránek.
    4. Informace o systému administrativy u původců bez povinné spisové služby, návaznost jejich způsobu administrativy na datové schránky.
    5. Skartační řízení: Podrobnosti přípravy a průběhu skartačního řízení a  jejich odlišnosti u  veřejnoprávních a soukromoprávních původců, skartace dokumentů evidovaných v  el. systémech spis. služby, předávání archiválií do veřejných archivů.
    6. Evidence archiválií, povinnosti a práva vlastníků archiválií.
    7. Předmět kontrol, možnosti zřízení vlastních archivů, podoba a vybavení spisoven, přestupky a  sankce.
    8. Diskuze.
    9. Lektor

      Lektor: PhDr.Simona Binarová - odborný poradce v oblasti spisové služby, skartačního řízení a výběru archiválií

      Termín

      12. 10. 2017
      začátek v 08:30 hod.
      prezentace od 08:00 hod.

      Místo konání

      Krajská hygienická stanice,
      Štefánikova 9,
      Nový Jičín

      Úhrada poplatku

      Účastnický poplatek je stanoven na 1200,-Kč, včetně DPH. V ceně účastnického poplatku je zahrnuto občerstvení - nealko.

      Číslo účtu: 86-6354870297/0100,
      VS 083, KS 308.

      Přihláška

      Před vyplněním a odesláním přihlášky se laskavě seznamte s organizačními pokyny a podmínkami účasti na školení.

      Firma
      Sídlo firmy
      Jméno účastníka
      Telefon
      Email
      Úhrada úč. poplatku
       Převodem z účtu
       Hotově na semináři
      Číslo účtu
      DIČ
       Četl(a) jsem, souhlasím
       

Informační e-mailVytisknout článek
Kalendář akcí
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      
Připravujeme
Databáze neobsahuje žádnou novinku.
Vyhledat text