Infos, spol s r.o. Infos, spol s r.o.
Infos, spol. s r.o.
Infos, spol. s r.o.
  Kurzy, semináře, školení  
O firmě
Nabídka kurzů
Opava
Frenštát p. R.
Nový Jičín
Kunín
Frýdek Místek
Vsetín
Podmínky
Kontakty
Zasílat info?
Opava

Praktické uplatňování DPH - změny od 1.7.2017
Opava

Termín akce: 18. 9. 2017


Komu je seminář určen: účetním a  ekonomům a  všem , kteří se  zajímají o  uvedenou problematiku. Seminář je zaměřen na výklad změn platných od  1. 7. 2017. Pozornost bude věnována vybraným oblastem DPH, které jsou předmětem častých dotazů. Posluchačům bude také poskytnut dostatečný prostor na otázky týkající se praktického uplatňování DPH v  rámci jejich podnikatelské činnosti.

Program semináře

  • Aktuální informace - aktuální stav zákona o  DPH, aktuální výklady GFŘ a  vybrané příspěvky projednané v  rámci KV s  KDP ČR využitelné pro praxi roku 2017.
  • Dlouhodobý majetek - rozšíření stávajících definic, nové pojetí leasingu.
  • Uplatňování DPH u  plátců podnikajících v  rámci společnosti (dříve sdružení bez právní subjektivity).
  • Místo plnění při poskytnutí služby - upřesnění místa plnění v §10 zákona o  DPH ve  vazbě na Nařízení EU.
  • Vznik povinnosti přiznat daň - úplata přijatá před uskutečněním zdanitelného plnění, plnění,které není dostatečně určeno(dárkové poukazy,“elektronická peněženka“),změny ve  vymezení dne uskutečnění zdanitelného plnění.
  • Sazby daně - změny v  oblasti sazeb daně (stravovací služby, noviny a časopisy),upozornění na časté chyby .
  • Daňové doklady - chyby spojené s  vystavováním daňových dokladů a  jejich důsledky, vazba na kontrolní hlášení a  evidenci tržeb.
  • Nesprávné uvedení daně za jiné zdaňovací období - časový nesoulad, upozornění na změny v roce 2017.
  • Nárok na odpočet daně - praktické postupy při uplatňování nároku na odpočet daně se  zaměřením na změny od 1.7.2017.
  • Vyrovnání a  úpravy odpočtu - u mank např.na zásobách, lhůta pro úpravu odpočtu daně, úprava odpočtu daně ve  specifických případech.
  • Režim přenesení daňové povinnosti v  tuzemsku - příklady z  praxe, upozornění na časté chyby, rozšíření okruhu plnění podléhajících režimu přenesení daňové povinnosti od  1. 7. 2017.
  • Kontrolní hlášení (KH) -zkušenosti z  praxe, časté chyby a  možnosti jejich řešení, sankce za porušení povinností spojených s  KH a  jak je eliminovat, vývoj v  oblasti promíjení pokut.
  • Nespolehlivá osoba a  nespolehlivý plátce- vymezení okamžiku vzniku nespolehlivé osoby,eliminace rizik spojených s  nespolehlivou osobou a  nespolehlivým plátcem .
  • Intrakomunitární dodávky zboží - změny od  1. 7. 2017,pořízení zboží, které je přepraveno do jiného členského státu pod českým DIČ - sankční povaha zdanění, přemístění obchodního majetku v  kategorii dodání zboží.
  • Diskuze a  odpovědi na dotazy

Účastníci semináře obdrží pracovní materiály.

Lektor

Ing. Dagmar Fitříková - daňový poradce a specialista v oblasti DPH

Termín

18. 9. 2017
začátek v 8:30 hod.
prezentace od 8:00 hod.

Místo konání

Kulturní dům,
Na Rybníčku 43,
Opava

Úhrada poplatku

Účastnický poplatek je stanoven na 1200,-Kč, včetně DPH. V ceně účastnického poplatku je zahrnuto občerstvení - nealko.

Číslo účtu: 86-6354870297/0100,
VS 084, KS 308.

Přihláška

Před vyplněním a odesláním přihlášky se laskavě seznamte s organizačními pokyny a podmínkami účasti na školení.

Firma
Sídlo firmy
Jméno účastníka
Telefon
Email
Úhrada úč. poplatku
 Převodem z účtu
 Hotově na semináři
Číslo účtu
DIČ
 Četl(a) jsem, souhlasím
 
-->

Informační e-mailVytisknout článek
Kalendář akcí
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      
Připravujeme
Databáze neobsahuje žádnou novinku.
Vyhledat text