Termín akce: 14. 10. 2016
Trochu netradičně, a to formou otázek a odpovědí budou v rámci semináře řešeny vybrané oblasti DPH se zaměřením na faktury - daňové doklady, kontrolní hlášení (dále také KH) v návaznosti na postupy správce daně a aktuální problematika týkající se tuzemských plnění. S využitím praktických příkladů budou v rámci odpovědí na konkrétní otázky vysvětleny postupy při uplatnění DPH u vybraných přeshraničních obchodních případů, které se v praxi často vyskytují. Součástí semináře budou i aktuální informace o připravovaných změnách v oblasti DPH pro rok 2017 včetně důležitých informací týkajících se zavedení evidence tržeb.
Dostatečný prostor bude věnován diskuzi.
Účastní mohou zasílat své dotazy na níže uvedenou e-mailovou adresu.
Dotazy, které budou zaslány do 7 dnů před konáním semináře, budou zapracovány do prezentace.
e-mail pro zasílání dotazů: : infos.skoleni@seznam.cz¨
Program
8:00 - 8:30 prezentace
8:30 - 10:00 přednáška
10:00 - 10:30 přestávka (malé občerstvení)
10:30 - 12:00 přednáška
12:00 - 12:30 přestávka (oběd)
12:30 - 14:00 přednáška
Program semináře
- Aktuální informace- zákon o evidenci tržeb (EET), změny v oblasti sazeb od 1.12.2016, změny týkající se režimu přenesení daňové povinnosti v tuzemsku od 1. 2. , 1. 7. a 1. 10. 2016, změny zákona o DPH ve vazbě na změny celních předpisů včetně změn týkajících se kontrolního hlášení (lhůty a sankce)
- Otázky týkající faktur - daňových dokladů a související problematika- kdy vystavit fakturu – daňový doklad a v kterých případech tato povinnost nevzniká? Liší se postup při vystavení faktury pro plátce a neplátce? Jaké datumy uvádět na dokladech? Jaké sazby DPH uvádět na dokladech a kdy se DPH neuplatní? Liší se fakturace pro odběratele z EU a třetí země? Jak se vyvarovat chyb při vystavování zálohových a vyúčtovacích faktur? Jaký je správný postup při fakturaci v cizí měně? Jaké jsou následky chybně vystavených faktur a jak je možné chybu napravit
- DPH ve vazbě na evidenci tržeb (ET)- odpovědi na časté otázky týkající se evidence tržeb (časovýharmonogram režimu zavádění evidence tržeb, kdo je povinen evidovat, jak postupovat u stánkového prodeje a u e-shopů, co je autentizace a jak autentizovat, jaké údaje má obsahovat účtenka a kdy je povinnost ji vytisknout).
- Otázky týkající se kontrolního hlášení- jaké jsou nejčastější problémy při vyplňování kontrolního hlášení, jaký je postup správce daně při zjištění nesouladu v KH, jak reagovat na výzvu správce daně? Jak eliminovat pokuty za nesplnění povinností spojených s KH?
- Režim přenesení daňové povinnosti - daňové doklady- odpovědi na otázky týkající se daňových dokladů obdržených po podání DAP k DPH a nesprávně uplatněný daňový režim včetně doporučeného postupu při nápravě chyby.
- Vybraná problematika uplatňování DPH-Jak postupovat při reklamaci? Jak správně řešit z pohledu DPH náhradu škody? Jak stanovit den uskutečnění ve specifických případech? Jak prokázat osvobození od daně u dodávek zboží do EU a třetích zemí?
- Diskuze a odpovědi na dotazy účastníků, které nebyly zahrnuty do hlavního programu.
Účastníci semináře obdrží pracovní materiály
Lektor
Ing. Dagmar Fitříková - specialista na DPH a daňový poradce
Termín
14. 10. 2016
začátek v
8:30 hod.
prezentace od 8:00 hod.
Místo konání
ZÁMEK KUNÍN,
č.p. 1,
Kunín
Úhrada poplatku
Účastnický poplatek je stanoven na
1300,-Kč, včetně DPH. V ceně účastnického poplatku je zahrnuto 1x občerstvení, 1x oběd.
Číslo účtu: 86-6354870297/0100,
VS 062, KS 308.
Přihláška
Před vyplněním a odesláním přihlášky se laskavě seznamte s organizačními pokyny a podmínkami účasti na školení.